jeudi 29 septembre 2016

Autumn Cards - Maja Design DT

Bonjour à toutes,

Aujourd'hui je suis sur le blog de Maja Design avec un nouveau set de cartes réalisées avec la collection Ska vi ta en Fika.

Hello Sweeties

I'm up on Maja Design blog with a new set of cards featuring the Ska vi ta en Fika collection.


J'ai gardé un design relativement simple. J'ai simplement coupé un papier de fond.

I kept the design simple. I just cut a background paper.


Puis j'ai découpé un napperon, ajouté quelques morceaux de papier, ainsi que du sisal.

Then I die cut a doily, added a few strip of paper, as well as some sisal.


J'ai également découpé des feuilles dans le papier Pradstund.

I also die cut some leaves in the Pratstund paper.


Puis j'ai ajouté quelques fleurs aisi que des mica flakes et de micro beads.

Then I added a few flowers and some mica flakes and micro beads.


J'ai suivi le même processus pour la deuxième carte. Un papier de fond, une découpe de napperon, ...

I followed the same process for the second card. A background paper, a die-cut doily, ...


... quelques morceaux de papier, des fleurs, des feuilles ainsi que des glitters et des microbilles pour terminer.

... a few strip of papers, flowers, leaves, and glitters and micro beads as a finishing touch.


Matériels / Materials:

Fika-P
Ska vi ta en fika
ChaiteEn kopp teLejas caféPratstund
ChaiteEn kopp teLejas caféPratstund

Other products:

Multi
Lavender
Roses
Lavender
Glass Glitter
Violet
Micro Beads
Bronze
Micro Beads
Berry
Mica Flakes
Gold Leaf
Soft Gloss Gel
 

Where can you purchase Maja Design Papers?

Maja Design collections are sold all around the world - 33 countries and growing with new stores being added often. Are you looking for a store location that sells Maja collections? Here is a helpful Store Finder link to help you shop. If your favorite store is not on this list, consider asking them to carry Maja Design.

2 commentaires:



Merci pour vos commentaires qui font chaud au coeur.
A très bientôt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...