jeudi 22 décembre 2016

Xmas card - Maja Design DT

Bonjour à toutes,

Aujourd'hui je suis sur le blog de Maja Design pour mon dernier article de 2016. J'ai réalisé une dernière carte de Noël avec la collection I Wish.

Hello Sweeties,

Today I'm up on Maja Design blog with my last post for 2016. I made a final Xmas card with the I Wish collection.


J'ai collé sur ma base deux morceaux de papiers que j'ai vieilli. J'ai découpé un napperon que j'ai inséré entre les papiers après l'avoir coupé en deux.

I glued on the base two pieces of papers that I distressed. I die-cut a doily cut in two that I inserted between the two papers.


J'ai découpé le texte dans le papier I Wish Ephemera. J'ai collé du sisal, une paire de fleurs, ainsi que des découpes de houx.

I cut the sentiment in the I wish Ephemera. I glued some sisal, a couple of flowers, as well as some die-cut sprigs of holly.


Pour ajouter un peu de "bling", j'ai ajouté des flocons de mica or, aisi que des glitters or, rouge et vert.

To add some sparkling, I added gold mica flakes as well as gold, green and red glitters.


Matériels / Materials:

Maja Design Papers:

I-wish-P
I Wish
I wish we will deck the hallsI wish those memories will lastI wish you a Happy Holiday bsI wish - Ephemera
I Wish
we will deck the halls
I Wish
those memories will last
I Wish
you a Happy Holiday bs
I Wish
Ephemera

Other products:
  • Twinkling H2O - ColourArte (Sweet Alfalfa);
  • Embossing Powder - Blue Fern Studios (Poinsettia);
  • Glitter - Blue Fern Studios (Cranberry, Peridot);
  • Flowers - 49 and Market (Rustic Poinsettia);
  • Die - Prima (Pineapple Doily);
  • Art Ingredients - Finnabair Prima (Mica Flakes - Gold Leaf, Glitter - Luminous);
  • Art Basics - Finnabair Prima (3D Matte Gel, Soft Matte Gel).
 

Did you know Maja Design is on Social Media?

Pinterest: Did you know that Maja Design has a Pinterest Page? You can find it right here.
Facebook: You can follow us on Facebook right here and of course "LIKE" us.
Instagram: Maja also has an Instagram account – majadesigninsweden.
(Use the hashtag #majadesigninsweden or the tag @majadesigninsweden
with your Maja papers so we can find you.)
YouTubehttps://www.youtube.com/user/MajaDesignChannel

1 commentaire:



Merci pour vos commentaires qui font chaud au coeur.
A très bientôt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...